META reklamos administravimas

Lietuvoje populiariausi socialiniai tinklai – Facebook ir Instagram. Jais atitinkamai naudojasi apie 80% ir 35% žmonių. Daugelis verslų jau įsitikino, kad šios platformos padeda parduoti ir yra puikūs reklamos kanalai. Siūlome pasinaudoti socialinių tinklų reklamos teikiamomis galimybėmis.

Tačiau, kaip ir visos reklamos rūšys, socialinių tinklų reklama turi būti tinkamai administruojama.

skaitmenines reklamos agentura

Lietuvoje populiariausi socialiniai tinklai – Facebook ir Instagram. Jais atitinkamai naudojasi apie 80% ir 35% žmonių. Daugelis verslų jau įsitikino, kad šios platformos padeda parduoti ir yra puikūs reklamos kanalai. Siūlome pasinaudoti socialinių tinklų reklamos teikiamomis galimybėmis.

Tačiau, kaip ir visos reklamos rūšys, socialinių tinklų reklama turi būti tinkamai administruojama.

Į META reklamos administravimą įeina:

1.

Reklamos paskyros paruošimas

Tam, kad būtų galima tinkamai leisti reklamą, reikia sukurti ir tinkamai konfigūruoti reklamos paskyrą. Tai – pirmas žingsnis administravimo procese.

2.

Strategijos parengimas bendradarbiavimo laikotarpiui

Reklamos strategija – tarsi žemėlapis, nurodantis, kaip bus siekiama užsibrėžto tikslo. Ji parengiama atsižvelgiant į individualią jūsų verslo situaciją, reklamos biudžetą ir tikslus.

3.

Reklamos sukūrimas

Į šį reklamos administravimo žingsnį įeina tekstų paruošimas ir techninis reklamos paleidimas parenkant tinkamus nustatymus.

4.

Auditorijų parinkimas ir testavimas

Ilgalaikėje perspektyvoje tinkamos tikslinės auditorijos parinkimas yra strategiškai reikšminga reklamos administravimo dalis. Testavimo metu ieškome auditorijų, kurios geriausiai reaguoja į rodomą reklamą ir atlieka norimus veiksmus.

5.

Priežiūra ir optimizavimas

Svarbu ne tik sukurti reklamą, bet ir ją nuolat prižiūrėti bei, reikalui esant, optimizuoti ir keisti. Šiandieniniame pasaulyje viskas nuolat keičiasi. Tinkama reklamos priežiūra padės išvengti nesusipratimų ir efektyviau panaudoti skirtą biudžetą.

6.

Remarketingas

Remarketingas – tai pakartotinė rinkodara. Jos esmė – parodyti reklamą potencialiam klientui, kuris jau lankėsi jūsų interneto svetainėje ar socialinių tinklų paskyrose. Tai puiki galimybė padidinti pardavimus ir paskatinti pirkti jau „apšildytą” auditoriją.

7.

Reklamos rezultatų ataskaita

Mėnesio pradžioje pateikiame aiškią ir konkrečią praėjusio mėnesio ataskaitą, kuriose matote kaip sekėsi leistoms reklamoms. Rezultatų įvertinimas – būtinas žingsnis norint tobulinti strategiją ir priimti efektyvesnius sprendimus.

META administravimo kaina:

600+
  • META Ads Manager paskyros paruošimas
  • Reklamos tekstų paruošimas
  • Auditorijų parinkimas ir testavimas
  • Reklamų paleidimas pagal turimą biudžetą
  • Priežiūra ir optimizavimas
  • Rezultatų ataskaita