META reklamos administravimas (su maketais)
Į šią META reklamos administravimo paslaugą, jūsų patogumui, jau yra įtrauktas maketų sukūrimas. Pasirinkus šią paslaugą, grafikos dizaineris jūsų reklamoms sukurs iki 10 vizualų, kurie atitiks jūsų prekės ženklo stilių ir norimą pasiekti tikslą.

Į šią META reklamos administravimo paslaugą, jūsų patogumui, jau yra įtrauktas maketų sukūrimas. Pasirinkus šią paslaugą, grafikos dizaineris jūsų reklamoms sukurs iki 10 vizualų, kurie atitiks jūsų prekės ženklo stilių ir norimą pasiekti tikslą.
Į META reklamos administravimą įeina:
1.
Reklamos paskyros paruošimas
Tam, kad būtų galima tinkamai leisti reklamą, reikia sukurti ir tinkamai konfigūruoti reklamos paskyrą. Tai – pirmas žingsnis administravimo procese.
2.
Strategijos parengimas bendradarbiavimo laikotarpiui
Reklamos strategija – tarsi žemėlapis, nurodantis, kaip bus siekiama užsibrėžto tikslo. Ji parengiama atsižvelgiant į individualią jūsų verslo situaciją, reklamos biudžetą ir tikslus.
3.
Reklaminių maketų sukūrimas
Į šį reklamos administravimo žingsnį įeina iki 10 reklaminių maketų, kuriuos jums sukurs grafikos dizaineris.
4.
Reklamos tekstų sukūrimas
Į šį administravimo žingsnį įeina reklaminiai tekstai, kuriuos jums paruoš tekstų rašytojas.
5.
Auditorijų parinkimas ir testavimas
Ilgalaikėje perspektyvoje tinkamos tikslinės auditorijos parinkimas yra strategiškai reikšminga reklamos administravimo dalis. Testavimo metu ieškome auditorijų, kurios geriausiai reaguoja į rodomą reklamą ir atlieka norimus veiksmus.
6.
Priežiūra ir optimizavimas
Svarbu ne tik sukurti reklamą, bet ir ją nuolat prižiūrėti bei, reikalui esant, optimizuoti ir keisti. Šiandieniniame pasaulyje viskas nuolat keičiasi. Tinkama reklamos priežiūra padės išvengti nesusipratimų ir efektyviau panaudoti skirtą biudžetą.
7.
Remarketingas
Remarketingas – tai pakartotinė rinkodara. Jos esmė – parodyti reklamą potencialiam klientui, kuris jau lankėsi jūsų interneto svetainėje ar socialinių tinklų paskyrose. Tai puiki galimybė padidinti pardavimus ir paskatinti pirkti jau „apšildytą” auditoriją.
8.
Reklamos rezultatų ataskaita
Mėnesio pradžioje pateikiame aiškią ir konkrečią praėjusio mėnesio ataskaitą, kuriose matote kaip sekėsi leistoms reklamoms. Rezultatų įvertinimas – būtinas žingsnis norint tobulinti strategiją ir priimti efektyvesnius sprendimus.
META administravimo kaina:
-
META Ads Manager paskyros paruošimas
-
Reklamos tekstų paruošimas
-
Reklaminių maketų paruošimas
-
Auditorijų parinkimas ir testavimas
-
Reklamų paleidimas pagal jūsų turimą biudžetą
-
Priežiūra ir optimizavimas
-
Rezultatų ataskaita